niedziela, 21 sierpnia 2016

Post infromacyjny. (21.08.2016r.)

Cześć misie!
Troszkę ostatnio mi się nazbierało aktualności także stwierdziłam, że lepiej będzie napisać po prostu posta z tymi wszystkimi informacjami, które do tej pory się nazbierały niż je zbierać w tej bardzo długiej teraz rubryce. Oczywiście wstawię linka do aktualności, żeby nikt mi tego posta nie zgubił i z czasem usunę.

Zacznę od najważniejszej moim zdaniem rzeczy a mianowicie błędy jakie ostatnio pojawiają mi się na blogerze. Staram się na bieżąco aktualizować muzykę na playerze, ale niestety nie zawsze kod html mi działa. Próbuję wychwytywać wszystkie usterki i je naprawiać, niestety nie zawsze mi wychodzi. Mam pewną propozycję co do tej muzyki, ale to wyjaśnię na samym końcu.

Kolejna sprawa jest taka, ale o tym chyba już wiecie, że pełnie do 12 września staż na Dolinie Zwiastunów (button w linkach) więc jakby ktoś z was potrzebował zwiastunu do opowiadania to na prawdę z chęcią wykonam i to w krótkim czasie, bo została mi do dodania minimum jedna notka, a nie chciałabym aby to były tylko wolne zwiastuny.

Zaktualizowana została ponownie zakładka dt. bohaterów i teraz macie możliwość kliknięcia w wybranego bohatera i przekieruje was to do osobnej strony, gdzie dowiecie się o nim więcej. Co do tej opcji myślę, że jest całkiem przydatna jeśli chodzi o bliższe poznanie postaci WNB. I tutaj mam dla was pierwsze zadanie, a mianowicie napiszcie mi tutaj poniżej lub pod stroną dt. danego bohatera którego polubiliście najbardziej lub z którym się najbardziej utożsamiacie

W ostatnim czasie dodałam również zakładkę dt. opisu WNB która moim zdaniem przyda się nowym czytelnikom dzięki której będą mogli w skrócie się dowiedzieć o co tutaj właściwie chodzi.

W piątym rozdziale pojawi się kolejna postać drugoplanowa także dodałam ją do zakładki i możecie zobaczyć jak wygląda Mike Pieterse. 


Dzisiaj na szablonarni Dellyland, Etaro dodała nową notkę z szablonem, który ostatnio u niej zamówiłam. Chciałabym jej bardzo serdecznie podziękować, bo mój blog wygląda teraz o wiele lepiej:)

I ostatnia dla was informacja i tutaj będę potrzebowała waszej opinii. Założyłam WNB podstronę. Zrobiłam to dlatego, że wszystkie pomysły które tutaj sobie zapisałam zaczynały mi się mieszać z rozdziałami i miałam tego po prostu za dużo. I tutaj mam pewien pomysł, a mianowicie poprzez dodaniu wiele stron z bohaterami mam tego po prostu za dużo i wygląda to u mnie bardzo nie estetycznie. Czy chcielibyście, aby po kliknięciu na postać odesłałoby was do tej podstrony gdzie znalazłyby się te informacje? Nie przeszkadzałoby wam coś takiego?

I jeszcze jedna propozycja. Jak wiecie dodałam pasek z muzyką na bloga, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy czytelnicy czytają rozdziały na komputerze, a często odsyłam was właśnie do muzyki z tego paska. Czy chcielibyście, abym dodała taką zakładkę "muzyka" w której zawarte byłby wszystkie utwory z playlisty?

To by było chyba na tyle i proszę koniecznie dajcie mi znać co o tym wszystkim myślicie bo ja sama mam mętlik w głowie.

Widzimy się jutro z piątym rozdziałem!
xoxo
honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz